رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بهداشت روان محیط کار

اختصاصی از رزفایل بهداشت روان محیط کار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 21

 

بهداشت روان محیط کار

در عمق مرکز

جان مکسنیون مامور و مدیر توسعه و نماینده بهداشت روان است . او نکات برجسته و متداول استرس کارمندان را در NHS بیان و برنامه ریزی می کند و مشکلات آن را بعهده می گیرد. این تشکیل شده در Jnue 2001

اعضای مهم کارکران روزانه هر سال براثر استرس تولید شده در محدوده برنامه هعای محل کار در قسمتهای مهمی از دست رفته اند. استاندارد یکی از چارچوب های HNSP (سرویس ملی بهداشت روان ) کاهش اهداف و تفاوت بصورت استثنا درجامعه از مشکلات همیشگی بهداشت روان است .

همچنین میتوان اشاره کرد که این کلاله (ننگ ) ممکن باعث شود کارمندان به کارگردن بی میل شودند. و با تجربه مشکلات بتوانند پیش گیری و پیش بینی کنند و این موسسه می تواند به آنها کمک کند. بعضی اوقات مدیران قادر نیستند مشکلات بهداشت روان محیط کار را بشناسند و شاید به این مسائل بی میل باشند و مشکلات را نادیده گرفته ونتوانند این مشکلات را برطرف کنند. از این گذشته کارکنان با تجربه بهداشت روان مشکلات را به طور مجزا بررسی کرده و زمانی که کارمندان احساس کند که مدیران و همکاران نفوذ پذیر هستند درمورد موضوعهای مختلف درنتیجه شخص دوری می کند و نسبت به کار بی میل می شود و علاقه ای به ارتباط با آنها ندارد و بخاطر چنین مشکلاتی کار را تعطیل می کند.

مشکلات :

مشکلات بهداشت روان شامل یک رشته از بی نظمی و همچنین خشونت و سختی شامل استرس و دلواپسگی ، افسردگی ، وچند نوع مریض های روانی همچنین بیماریهای دیوانگی و بهت زدگی و جنونی جوانی .

برنامه NHS این است که زندگی کاری را در مناطق مختلف بهبود بخشد و به بهتر شدن کارمندان درمورد بیماری های گرفته شده و استخدام و نگهداری آنان کمک می کند.

بار سنگین مصائب و سختیها و بیش از اندازه استرسها را در محل کار جستجو کرده بخصوص محل هایی که درمحیط کار فعالیت با فشار زیاد است یا طولانی شدن زمان کار می تواند در دراز مدت مشکلات اجتماعی و ناتندرسی فیزیکی بوجود آورد. برای مثال کلیکی قلب ( انسداد شرائین ) یا حتی بیماریهای بزرگتری که در افراد ایجاد می شود. مشاغلی که برای این موارد مشاهده هدف و مشاوره دارند و کنترل می کنند استرسها را شاید بتوان تا اندازه ای از طریق سازمانهای بهداشت روان کنترل کرد.

در بعضی افراد در کوتاه مدت سعی می کنند اثرات استرس را مخفی نگه دارند و اغلب این دسته مایل به گرفتن مرخصی هستند . در بسیاری موارد دیگر افراد سعی می کنند با نگرانی از پلیس افزایش دهنده استفاده از تنباکو الکل و یا حشیش که بسیار برای آنها مضر وبی مصرف است .

بعنوان یک نتیجه می توان گفت : استرس کار اجرایی و ارتباطات تمرکز و قضاوت را خراب کرده و به خطر تصادفات و اشتباهات می افزاید. این احتمال همچنین منتهی می شود به نرخ های بالاتر از بسیاری غیبت و برگشت کارکنان که هرکدام ممکن است در استخدام ایجاد شده تفاوت داشته باشد.

هزینه از استرس :

سرجان بکنهام ، رئیس عمومی CBI ارزیابی کرد که هزینه نهایی و مشکلات بهداشت روان در محیط کار همه جا در فضای ملی از 80 میلیون کار روزانه هزینه بالغ بر 2 میلیون فرانک سرشماری دولتی گرفته شده است و همچنین از یادداشتها و ضبط و تصدویق و شهادت بیمارانی که از کار روزانه پشتیبانی کردند نرخی بالاتر از 7/3 بیلیون F برآورده شده و از گواهی کردن یا گواهی نکردن حسابهای مختلفی برآورد شده و همچنین بچه ها و دوشیزگان که برآوردهای مختلفی د ارند.

برآورد هزینه دولتی داخل حساب انجام نمی شود زیرا شغلها از دست داده می شود و استخدام یا هزینه های اضافه شده پشت سرهم از دست می رود.

این همچنین است برآورد 1 در 10 افراد که از بیماریهای روحی بسیار در این دوره سال درد می کشند هزینه حسابداری بهداشت روان برای ناهنجاریها یک پنجاهم از کل هزینه ها یا مخارج NHS زمانی است که اضافه شده به هزینه صنعت و جمع صورت حساب تحقیاقت خیلی محافظه کارانه 8/6 بیلوین فرانک ، یک نسبت شهادت و گواهی از هزینه پرداخت شده مورد عمل قرار گرفته و مشکلات عمومی حل شده به وسیله تشدید کردن محل کار.

این برنامه بصورت کامل روش و واضح است که همه سازمانها تلاش می کنند که استخدام کنند کارمندان خوب ونگهداری کنند آنها را و پیشرفت برای دوره ها . سرمایه گذاری پس اندازها و افزایش و بالا بردن و فراهم کردن سود برای سازمان نمی تواند به تنهایی موثر باشد بلکه یک مکان کار سالم میتواند پیشرفتهای روانی مثبت هم داشته باشد.


دانلود با لینک مستقیم


بهداشت روان محیط کار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد