رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت سیستم های پویا و بی نظمی کامل

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت سیستم های پویا و بی نظمی کامل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 100 صفحه

سیستم های پویا و بی نظمی کامل برخی از جنبه های نظری : قبل از ادامه ، ما دوست داریم مفهومی که در فصل 8 بیان شده بود را به خوانندگان یادآوری کنیم : ما بطور ساده سیستم های دینامیکی را به عنوان یک سیستمی از معادلات که سیر تکامل مجموعه ای از متغیر های بیان شده را در زمان پیوسته یا گسسته بیان می کند ، تعریف کردیم .
بنابراین لازم است که مفهوم انتزاعی ریاضی از سیستم پویا را با آن سیستمی که ما به خاطر وضوح واقعی نامیدیم ، و در عوض اشاره به مشاهدات تجربی پدیده و اندازه گیری مجموعه ای از داده ها دارد ، اشتباه نگیرید.
مدل های ریاضی که ما در حال آزمودن آنها هستیم در قالب سیستم های پویا نوشته شده اند .
بنابر این خواص مدلهایی که ما می خواهیم بحث کنیم باید بوسیله خواص سیستم های پویا مورد بررسی قرار گیرند .
در انواع مختلف سیستم های نوسانی که در قسمت 1 شرح داده شده ، وجود چندین شیء مختلف هندسی در فضای فازی ، مجذوب کننده نامیده و معرفی شدند .
ما برحسب اتفاق آنها را در تعدادی از مدل ها یافتیم : نقطه مجذوب کننده ای در سیستم های به هم تنیده و مدلهای تعاملی وجود داشت ، در حالی که ، در انواع خاصی از مدل Volterr - Lotka ، ما با چرخه ای محدود مواجه شدیم.
تعریف مجذوب کننده به طور کلی ، یک مجذوب کننده ، ناحیه ویژه ای در فضای فازی (زیر مجموعه ای از فضای فازی) است که یک سیستم دینامیکی در طول دوره تکامل خود ، تمایل دارد تا به آن نائل آید .
زمانی که سیستم ، از این مدار پیروی کند ، یعنی به یک مجذوب کننده نزدیک شود دیگر نمی تواند از آن خلاص شود مگر اینکه یک عامل خارجی مداخله کند و پویایی های سیستم را تغییر دهد .
حوضه جاذبه مربوط به جذب کننده : منطقه ای در فضای فازی است ( آن حتی می تواند بطور کامل در فضای فازی باشد ، اگر پویایی سیستم با یک جذب کننده تنها مواجه شود ) که توسط این واقعیت مشخص شده : با شروع از هر نقطه در آن منطقه ، یعنی از هر حالتی ، سیستم دینامیکی تکامل می یابد ، همیشه خود را به سوی مجذوب کننده هدایت می کند .
اگر مجذوب کننده یک نقطه است ، سیستم در وضعیت ثبات مجانبی به سمت آن حرکت می کند و اگر مجذوب کننده است یک خط بسته است ، چرخه محدود نامیده می شود .
(فصل 2 را ببینید) ، سیستم تمایل دارد با تناوب ثابت بطور مجانبی در امتداد خط حرکت کند .
اگر سیستم نسبتا ساده است ، مانند پاندول که تنها از یک عنصر ساخته شده است ، جرم نوسانی ، که موقعیت آن را می توان با توجه به ارزش یک واحد هماهنگ به دست آورد ، و سپس مدل آن را شرح می دهد .
تکامل آن در طول زمان مشخص می کند حالتی از سیستم بوسیله نقطه ای در فضای فازی است که به یک سطح هدایت می کند ، و تکامل آن را می توان با توجه به مدل ریاضی پذیرفته شده و مقدار پارامتر ها بوسیله انواع مختلف خط نشان داد .
از سوی دیگر ، اگر سیستم پیچیده تر باشد و متشکل از تعداد زیادی عناصر تعاملی متقابل باشد (مانند یک گاز ، جامعه از افراد ، سیستم اقتصادی ، و غیره) ، حالت سیستم توسط مجموعه ای از نقاط در منطقه ای در فضا فازی نشان داده می شود .
پس ، اگر سیستم بوسیله نقاط موجود در آن منطقه در طول زمان تکامل یابد در انرژی کل آن صرفه جویی می شود ، سپس می توان نشان داد که منطقه مورد بحث در یک

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت سیستم های پویا و بی نظمی کامل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد