رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد مجامع عمومی گروه تربیت بدنی

اختصاصی از رزفایل تحقیق درمورد مجامع عمومی گروه تربیت بدنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 15

 

مجامع عمومی گروه تربیت بدنی

اولین مجمع گروه تربیت بدنی که دردی ماه سال 1383 برگزار شد تعداد 12 نفر از همکاران حضور داشتند درموارد ذیل هماهنگی لازم بعمل آمد .

تهیه نشریه ورزشی تحت عنوان پیک سلامت حامی مطالب علمی، فرهنگی و ورزشی بصورت ماهیانه در5 شماره.

1- تشکیل دوره های ضمن خدمت تربیت بدنی ازجمله حرکات اصلاحی ، آمادگی جسمانی، مربیگری ، داوری درتمامی رشته های آموزشگاه های منطقه.

2- تهیه فرم نیازسنجی ورزشی مدرس منطقه وطی بخشنامه به تمامی مدارس منطقه فرستاده شد.

3- تشکیل کتابخانه ، نوارخانه ورزشی ازجمله CD ،ویدئوآموزشی، جزوات ورزشی وتربیت بدنی اداره.

4- بازدید از مدارس ونظرات همکاران درمورد ساعت تربیت بدنی.

5- معرفی همکارانی که دارای کارت داوری، مربیگری، هستند ودرصورت لزوم معرفی به استان.

6- عدم اطلاع مدیران و همکاران منطقه نسبت به ساعت تربیت بدنی و معلمین ورزشی در جلسات مدیران مطرح گردد.

7- ارزشیابی نوبت اول شامل بارفیکس اصلاح شده و تخته انعطاف پذیری ومهارتهای ورزشی.

ارزشیابی نوبت دوم شامل دو 450 متر و دراز و نشست و مهارتهای ورزشی.

8- مسابقات ورزشی در سطح منطقه در قسمت پسران و دختران در هر سه مقطع طوری برنامه ریزی شود که از لحاظ آموزشی دانش آموزان دچار مشکل نشوند.

9- اجرای برنامه صدای معلم از طریق شماره تلفن های 33233311-0552 توسط برادر اسماعیل لطفی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه ساعات 12-10 .

10- بازدید همکاران تربیت بدنی از مجتمع های ورزشی در سطح امتحان و آشنایی بیشتر معلمین ورزش با شیوه کار در ساعت ورزش.

دومین مجمع گروه تربیت بدنی

دومین مجمع گروه تربیت بدنی مقطع راهنمایی با شرکت 10 نفر از همکاران در بهمن ماه 83 در دبستان آزادی، شهرستان نیشابور برگزار شد. که با توجه به همانگی های قبلی از آقای رحیمیان دعوت شده بود ولی به علت مشغله کاری نتوانستند تشریف بیاورند و به جای ایشان آقای حمید حسن پناه از استادان حرکات اصلاحی و معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور حضور یافتند. که در این جلسه آقای حمید حسن پناه در رابطه با ساعت تربیت بدنی در مدارس و نحوه کار و تدریس ساعت ورزش سخنانی ایراد نمودندو اهمیت دادن به ساعت تربیت بدنی در مدارس توسط مسئولین و دست اندر کاران آموزش و پرورش را مد نظر قرار دادند.

طریقه گرم کردن دانش آموزان در ساعت ورزش که هنوز طبق سنت های غلط قبلی در مدارس توسط معلمین انجام می گیرد را ممنوع دانسته و تحت عنوان نرمش های ممنوعه از حاضرین در جلسه خواستار توجه بیشتری داشتند.

به عنوان مثال چرخ های زانو هنگام کردن درکسانی که پای پرانتزی و پای ضربدری دارند باید متفاوت باشد و چرخش زانوها را در این افراد منع نمودند.

همچنین در کسانی که کف پای صاف دارند باید با پوشیدن کفش ها مناسب، کف و پاشنه مناسب، کفش هایی با نوک مناسب با پنجه ها و نرمشهایی که باعث جلوگیری از تشدید کف پای صاف شود انجام دهند.

وهمچنین ناهنجاری های دیگر که هر کدام در جای خود صحبت فراوان دارد و به خاطر وقت کم جلسه توضیح بیشتری ندادند.

ایشان تأکید فراوان به اصولی شدن و برنامه ریزی صحیح تربیت بدنی در مدارس و نرمش هایی که ناهنجاری های ستون فقرات را کاهش دهد استاندارد نمودن نیمکت و میز دانش آموزان در مدارس که باعث جلوگیری از ناهنجاری های سر به جلو، پشت گود، کمر گود، می گردد. گرفتن تستهای حرکات اصلاحی در شروع سال تحصیلی و گرم کردن و نرمش دادن با توجه به ناهنجاری های موجود در مدارس.

سلامتی و شادابی را در مدارس یکی از جنبه های مقید معلم ورزش بر شمردند صحبت ارتقای معلمین ورزش تشکیل کلاس های ضمن خدمت از جمله بهداشت، تغذیه ورزشی، جدول ورزشی و... و مسابقات ورزشی منظم با حضور مربیان ورزش را مد نظر دارند.

در این جلسه آقای جغراتیان مسئول محترم تربیت بدنی منطقه زبرخان نیز تشریف داشتند. ضمن تشکر و خیر مقدم از آقای حمید حسن پناه با بیان سخنانی فعالیت های تربیت بدنی منطقه و مقام های استانی و کشوری منطقه را به اطلاع حاضرین در جلسه رساندند و نوید تشکیل حرکات اصلاحی را توسط آموزش و پرورش منطقه زبرخان در اسفند ماه 83 را دادند.

و در پایان جلسه و پس از پذیرایی به رسم یاد بود هدیه ای نفیس به استاد محترم آقای حمید حسن پناه اهدا گردید.

ضمناً در جلسه فوق با توجه به لطیفه ای که گروه ادبیات نسبت به معلم تربیت بدنی در سطح منطقه به عنوان دو هقته نامه سخن منتشر کرده بودنددر ماهنامه ورزشی گروه تربیت بدنی تقاضای معذرت خواهی کتبی از جانب گروه مربوطه شد. و چنانچه اداره آموزش و پرورش زبرخان اقدام لازم را مبذول نفرماید از طریق کارشناس مسئول محترم گروه آموزشی تربیت بدنی استان اقدام لازم را مبذول نفرمایید.

سومین مجمع گروه تربیت بدنی

1- جایگاه ورزش و تربیت بدنی در مدارس

2- جایگاه ورزش در جامعه کنونی انسان ها

ورزش در آموزش و پرورش حکایت غریبی دارد و نقطه نظرات متفاوتی پیرامون ورزش آموزشگاه ها وجود دارد. عده ای که معتقدند اساس کارها از جمله امور ورزشی در آموزش و پرورش قوام می یابد. چرا که مسابقات ورزشی دانش آموزان ایران در جهان حکایت گر همین موضوع است.بعضی می گویند: ورزش در آموزش و پرورش به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

گروهی هم اعتقاد دارند هرچه از ورزش داریم تماماً از همین نوجوانان و جوانان است که از آموزش و پرورش هستند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد مجامع عمومی گروه تربیت بدنی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد