رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد ( نمونه موردی داخلی ) در 35 اسلاید

اختصاصی از رزفایل دانلود پروژه تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد ( نمونه موردی داخلی ) در 35 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد ( نمونه موردی داخلی ) در 35 اسلاید


دانلود پروژه  تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد ( نمونه موردی داخلی )  در 35 اسلاید

دانلود پروژه  تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد ( نمونه موردی داخلی )  در 35 اسلاید 

 

 

بررسی ویژگیهای کالبدی- فضایی مجموعه

  • ساخت مجتمع 512 دستگاه در سال 1356 شروع شد که وقوع انقلاب اسلامی، موجب ایجاد وقفه‌ای در عملیات احداث آن گشت تا اینکه بالاخره در سال 1363 به بهره‌برداری رسید. زمین مجموعه متعلق به آستان‌قدس می‌باشد. ساکنان آن در ابتدا خانواده‌های کارمندان دولت بوده‌اند که در طی زمان و با نقل مکان عده‌ای از آنان، بافت جمعیتی مجتمع دستخوش تغییراتی گشته‌است، اما همچنان بافت غالب مجتمع از طبقه کارمندان دولت و فرهنگیان هستند.
  • مجتمع در منطقه‌ای با تراکم زیاد واقع است. همجواری‌های بافت بلافصل مجتمع، اغلب مسکونی هستند. چنانکه در شرق آن مجتمع مسکونی 600 دستگاه و در شمال آن مجتمع آپارتمانی خیام قرار دارند. همچنین در غرب مجتمع، بافت اداری حاشیه خیام شامل اداراتی نظیر جهاد کشاورزی، مدیریت شهری شهرداری مشهد و ... وجود دارند.
  • ورودی اصلی مجموعه از بلوار وحدت در جنوب سایت می‌باشد و از محورهای شریانی در بافت پیرامونی آن می‌توان به بلوار فردوسی، بلوار خیام و نیز بلوار شهید صادقی (بلوار سازمان آب) اشاره کرد.
¨مساحت سایت آن در حدود 5/10 هکتار (105960 مترمربع) می‌باشد که سطح اشغال مسکونی در همکف 14592 مترمربع می‌باشد. مراکز عمومی و خدمات شهری آن بسیار ناقص است، زمین مدرسه و پارک و بخش ورزشی در طرح مجموعه پیش‌بینی شده‌است. لیکن هنوز احداث فضای تجاری برای مجموعه در طرح اولیه در حاشیه بلوار وحدت و ابتدای سایت در نظر گرفته‌شده که در طرح نهایی، حذف گشته‌است. فضایی نیز تحت عنوان فضای اداری در مرکز مجموعه فضای باز سامان یافته و نیز فضاهای سبز عمومی در مقیاس مجتمع وجود ندارند و ساکنان مجموعه امکانات تفریحی و پرکردن اوقات فراغت از فضای تفریحی مجتمع 600 دستگاه همانند سایر موارد این مجتمع استفاده می‌کنند. (این مطلب در ابتدای احداث مجموعه 512 دستگاه تقریباً 100% بوده ولی بعلت افزایش فضای سبز مجتمع 512 دستگاه، از میزان آن کاسته شده‌است. )
¨همچنین در زمینه مراکز آموزشی و خدمات تجاری نیز ساکنان 512 دستگاه سربار مجتمع 600 دستگاه بوده و از امکانات این مجتمع استفاده می‌کنند. فضای بازی کودکان که بطور مناسبی تجهیز و تدارک شده باشد وجود ندارد و در بعضی از موارد پارکینگ اتومبیل‌ها بعنوان فضای باز ورزشی (عموما فوتبال) مورد استفاده قرار می‌گیرند. در رابطه با مراکز درمانی نیز، اکثر ساکنین به درمانگاه المنتظر واقع در بلوار سازمان آب مراجعه می‌کنند. مشکل ترافیک و رفت و آمد به جهت آنکه مجموعه در داخل شهر ایجاد شده‌است، وجود ندارد.
 
 
 
 
دانلود پروژه  تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد , تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد , مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد ,  تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی ,  تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی داخلی
 
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه تجزیه و تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی 512 دستگاه مشهد ( نمونه موردی داخلی ) در 35 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد