رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان

اختصاصی از رزفایل مقاله فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان


مقاله فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 50 صفحه می باشد.

پیشگفتار

تحقیق حاضر جهت مشخص شدن فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان می باشد که روشن گردد بر پایی چنین دوره هایی می تواند بر روی عقایدو افکار معلمان تاثیر گذار باشد یا خیر ؟

آیا با برگزاری چنین دوره هایی سیر تحول فکری و تغییرات لازمه کار معلمی در مسیری که تحولات جهان در حرکت است کمک می کند .

این دوره هایی که از طرف وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شده و به سازمان آموزش و پرورش استانها دستور العمل صادر می گردد تا اجرا شود دوره های مفید و به جایی می باشد .

این تحقیق حاضر که موضوع آن نظر سنجی از معلمان در خصوص کارایی دوره های IT می باشد در سطح شهرستان ابهر و نیز از بین رفتن دبیران دبیرستانهای شهرستان ابهر استان زنجان انجام می گیرد .

امید است با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر و نیز دبیرستانهای این منطقه و همچنین دبیران گرامی این منطقه بتوانیم این تحقیق و نظر سنجی را انجام دهم .

بیان مساله

آموزش و پرورش به طور سالانه یا در طی برنامه های دوره ای بودجه های زیادی صرف تعلیم و تربیت می کند . با توجه به هزینه های کلان در امر تعلیم و تربیت که در کشور جمهوری اسلامی ایران قریب یک پنجم بودجه مملکت به آن اختصاص دارد احساس می شود که چندان نتیجه مطلوب و اثر بخشی در آموزش و پرورش حاصل نمی گردد . عواملی به چشم می خورد از جمله افت تحصیلی دانش آموزان ، امکانات و تجهیزات مصرف شده افزایش روز افزون دانش آموزان و معلم ، عدم استفاده بهینه از تجربیات معلمین با سابقه این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا رابطه ای بین تعلیم و تربیت و آمادگی معلمان در تمام جهات از جمله در خصوص آمادگی معلمان در کاربرد خدمات کامپیوتری وجود دارد . آنچه مهم است اینکه با سرازیر کردن منابع انسانی ، مادی و مالی بسیار در میدان تعلیم و تربیت روز به روز شاهد ضعف علمی و تربیتی ناسازگار نسل جوان با ملاکهای ارزش جامعه عدم رشد و توسعه جامعه ، عدم ایجاد مهارت کافی و لازم برای نیروهای متخصص و نهایتاً ضعف بنیه علمی و رشد منفی مدرک به جای تخصص گرایی و متعهد هستیم و این روند به هیچ وجه نیازهای جامعه ما را برآورده نمی کند . از این رو مسئله قابل بررسی در این تحقیق این خواهد بود نظر سنجی از معلمان با قسمتهای از سیستم کامپیوتر برگزار می گردد . در این تحقیق از دبیرانی که این دوره ها را گذرانده اند نظر سنجی خواهد شد تا مشخص گردد چنین دوره هایی برای این افراد مفید خواهد بود یا خیر ؟ منظور و مقصود از برگزاری این دوره ها چیست ؟


دانلود با لینک مستقیم


مقاله فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد