رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس


دانلود تحقیق افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس

دسته بندی : مدیریت ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 42 صفحه

افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس جنیفر جانسن حالا یک استراتژیت برای شرکت جانسن در سانتاکلوز کالیفرنیاست.
جانس می‌گوید من حدود 15 سال یک مبارز شرکت بودم.
وقتی برای اولین بار دانشگاه را ترک کردم، بلافاصله در اولین شغلم در ناول وافتح در پروو اتاه به مدت 80 ساعت شروع به کار کردم.
او بعنوان یک ویراستار 22 ساله یک خبرنامه خانگی شرکت را به یک مجله مشتری پسند بین المللی تبدیل کرد که ناول در سه سال اخیر به شرکت مک گروهیل 10 میلیون دلار فروخته بود.
جانسن شبهایی را به یاد می‌آورد که تا ساعت 2 بعد از نصف شب در اداره می‌ماند و صبح روز بعد ساعت 8 در سرکارش حاضر می‌شد.
او می‌گوید من فکر می‌کنم این تلاش‌ها یعنی اینکه من دین خود را به زندگیم ادا کردم و این نتیجه آن باعث پیشرفت آهنگ حرکت من در زندگیم شد.
بعد از اینکه او یک شغل دیگر در موسسه دیگری گرفت ازدواج کرد و صاحب فرزندانی شد، اما اوضاع داشت دگرگون می‌شد.
او 19 ماه پیش را وقتی که زندگی و کارش باهم تداخل پیدا کردند را خوب به یاد می‌آورد.
همسرش، اسکات که یکی از روسای سه شرکت بازاریابی بین المللی بود و در حال سفر برگشت از ژاپن بود.
برنامه این بود که من بچه‌ها در فرودگاه به او بسپارم و من سپس بلیط هواپیما برای سواحل شرق بگیرم و بروم.
هواپیما همسرم 20 دقیقه تاخیر داشت.
به محض اینکه او رسید بچه‌ها را‌به او‌سپردم و‌به سرعت هواپیمای خود را گرفتم و چمدان‌هایم را به سرعت به دنبالم می‌کشاندم.
در پرواز در حالیکه بشدت خسته بود، جانسن خودش فهمید که نامه استعفا بنویسد.
او می‌گوید: در حالیکه این نامه را می‌نویسم خنده تلخی می‌کند زیرا روشن است که چه قدر من مورد نیاز شما هستم.
جانسن سپس از شرکت خودش شروع می‌کند یک سازمان بازاریابی واقعی که یک 17 نفر پیمانکار دارد که بیشتر خانم سراسر شور هستند.
بیشتر آنها در موقعیت بسیار سخت بودند که بین زندگی‌شان بطوریکه جانسن است تعادل برقرار کنند.
جانسن می‌گوید من زنان بسیاری را دیدم که مجبور بودند بین کارشان و مراقبت از خانواده یکی را انتخاب کنند زیرا شرکت آنها قابل انعطاف و تغییر نبود.

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن مقاله میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین ،فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد