رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد مفهوم هنر.DOC

اختصاصی از رزفایل تحقیق درمورد مفهوم هنر.DOC دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد مفهوم هنر.DOC


تحقیق درمورد مفهوم هنر.DOC

دسته بندی : هنر و گرافیک ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 75 صفحه

مقدمه هنر قدیم است به قدمت بشریت- تاریخ هنر ملت ها نموداری از استعداد ها و تواناییها و اندیشه ها و پشتکار و پایداری و استقامت آنها می باشد.
.
.
آثار مکشوف از طبقات مختلف زمین گویای تمدنهای گوناگون و اوضاع جغرافیایی و تأثیرات مذهب و سیاست و اقتصاد و سیستم حکومت اجتماعی و وضع زندگی ویژة ملت هاست.
کتاب حاضر که از ماقبل تاریخ آغاز شده و مطالب آن به وجهی فشرده به اوایل قرون وسطی پایان می پذیرد همانند سینمایی هنرهای مصور ملتهای: آشور، کلده، سومر، ایران، یونان، روم، هند و چین را از برابر نظر شما می گذراند و از تحول تمدنها و انگیزة نشیب و فراز آنها تا آنجا که بر ما مکشوف و معلوم گشته است خواننده را آگاه می سازد.
این کتاب به نیت تدریس در رشته باستان شناسی دانشکده ادبیات تهران ( که از سال گذشته به برنامة دروس این رشته افزوده گشته است) فراهم آمده است.
.
.
باستان شناسی مخصوصاً در کشورهایی مانند ایران که تمدنی بزرگ و باستانی دارند رشتة بسیار مهم و سودمندی است، زیرا صرف نظر از کشف آثار نبوغ نیاکان و دریافت راز مقاومت ها که درنشیب و فرازهای زندگی و تماس با ملل مختلف به مرحلة بروز و ظهور رسیده است ( و موجب غرور ملی و تقویت نیروی روانی و سرافرازی باطنی نسل حاضر و آینده است)، از نظر حسن جریان زندگی و تماس با ملل مختلف گیتی و جلب سیاحان و رونق بازار اقتصاد کشور نیز اهمیت بسزایی دارد.
.
.
.
هر چه بیشتر بدین رشته توجه شود، بیشتر فرزندان این آب و خاک و اجد صلاحیت علمی برای کاوش و کشف می گردند و کشور را از متخصصان خارجی که هرگز این علاقه و بی غرضی و اطلاع از آداب و رسوم محلی را ندارند بی نیاز می سازند.
به سبب محدود بودن صفحات کتاب ارائه پاره ای تصاویر که شرح آنها در مت آمده است، میسر نشد و از هر سبک و یا موضوعی فقط یک یا دو نمونه ارائه گشته است امیدوارم با « پرژکسیون» و تصاویر رنگین که در دست تهیه است ( توأم با توضیح) رفع این نقصیه بشود.
دیباچة آموزنده ای از بانو« هلن گاردنر» آمریکایی دربارة رسم و رنگ و فرم و تکنیک و ساخت هنرها جهت مزید دانش، دانشجویان به وسیلة دوست و همکار عزیزم « بانو دکتر سمیمن دانشور» ترجمه شده است که موجب تشکر است.
.  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد مفهوم هنر.DOC

استراتژی های سرمایه گذاری ملموس سبز و بهره وری کل صادرات و ناهمگونی شرکت)مطالعه موردی شرکتهای تولیدی شهر کرمانشاه(

اختصاصی از رزفایل استراتژی های سرمایه گذاری ملموس سبز و بهره وری کل صادرات و ناهمگونی شرکت)مطالعه موردی شرکتهای تولیدی شهر کرمانشاه( دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

استراتژی های سرمایه گذاری ملموس سبز و بهره وری کل صادرات و ناهمگونی شرکت)مطالعه موردی شرکتهای تولیدی شهر کرمانشاه(


استراتژی های سرمایه گذاری ملموس سبز و بهره وری کل صادرات و ناهمگونی شرکت)مطالعه موردی شرکتهای تولیدی شهر کرمانشاه(

مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf    صفحات  23

چکیده:
هدف این پژوهش بررسی تاثیراستراتژی های سرمایه گذاری ملموس سبز بر بهره وری کل صادرات و ناهمگونی شرکت)مطالعه موردی شرکتهای تولیدی شهر
کرمانشاه( می باشد عملکرد و بهره وری صادراتی حاصل عملیات سازمانی است که شامل دستاوردها و اهداف داخلی و خارجی شرکت می باشد.دراینجا، عملکرد
صادراتی به عنوان کسب اهداف سازمانی تعریف شده و درآن توسعه محصول و توسعه بازار که درنتیجه موجب کسب سودآوری برای شرکت خواهد شد موردتوجه
قرار می گیرد .این پژوهش از منظر هدف کاربردی و روش تحقیق از نظر نوع داده ها از نوع توصیفی همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق، تمام کارکنان -
شرکتهی تولیدی فعال در شهر کرمانشاه می باشد. با توجه به جامعه آماری موردنظر، که تقریبا 1800 نفر می باشد از روش نمونه گیری تصادفی ساده و حجم
نمونه طبق فرمول کوکران، 314 نفر می باشد.ابزار گردآوری داده ها مطالعات کتابخانه ای و تحقیقات میدانی با استفاده از پرسشنامه داده ها را جمع آوری نموده و
پایایی پرسشنامه یا قابلیت آن با استفاده از روش اندازه گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. ضریب آلفای کرونباخ برای هریک از متغیرها محاسبه شد و آلفای
کرونباخ تمام فرضیات بزرگتر از 7 / 0 شد و همچنین آلفای محاسبه شده برای کل پرسشنامه برابر با 897 / 0 شد، که نشان دهنده پایایی خوب این پرسشنامه می
باشد.روش تحلیل آماری بدین صورت است که با استفاده از آزمون پیرسون فرضیات تحقیق را بررسی می کنیم ، این پژوهش دارای چهار فرضیه بود که همگی
مورد تائید قرار گرفتند.
واژگان کلیدی: استراتژی سرمایه گذاری، بهره وری صادرات، شرکتهای تولیدی، کرمانشاه


دانلود با لینک مستقیم


استراتژی های سرمایه گذاری ملموس سبز و بهره وری کل صادرات و ناهمگونی شرکت)مطالعه موردی شرکتهای تولیدی شهر کرمانشاه(

تحقیق درمورد چاپ سیکل اسکرین

اختصاصی از رزفایل تحقیق درمورد چاپ سیکل اسکرین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد چاپ سیکل اسکرین


تحقیق درمورد چاپ سیکل اسکرین

دسته بندی : هنر و گرافیک ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 10 صفحه

مقدمه در چاپ سیکل اسکرین کوچکترین نوع اثر آن روی ساعتهای مچی و IC ها و قطعات ریزکامپیوتری و الکترونیکی است و بزرگترین اثر آن روی بدنه هواپیما هاو کشتی و بالانهای بزرگ می شود و در این نوع چاپ روی اجسام و وسایل بزرگ به خاطر حجم زیاد به صورت دستی انجام می شود .
که در این نوع چاپ این امکان وجود دارد که بتوانیم فیلم بعد از آماده کردن جدا کرده و از دستگاه در محیطهای باز و بزرگ بوده و به صورت دستی عملیات چاپ را انجام می دهیم .
کارگاهای چاپ بیشتر در شهرهای بزرگ کار آیی زیاد دارند که در کنار آنها کارخانه ها و شرکتهای تولید کننده آن کارخانه جات و شرکتهای تاسیس می شوند.
محصول در دو نوع چاپ : در نوع چاپ سیکل اسکرین : چاپ بر روی لباس و پارچه ، چاپ بر روی نایلون و نایلکس چاپ ساده : چاپ تقویم ، چاپ کارهای اداری و تبلیغی ،چاپ آگهی ، رنگی در طرحها و رنگهای متفاوت .
مراحل تولید برای چاپ بر روی پیراهن : طراحی طرح بوسیله کامپیوتر تهیه و شابلون (از جنس فیبر مخصوص) چاپ بوسیله شابلون کش چاپ کارت تبلیغ و آگهی : حروفچینی و صحافی فرم بندی برش کاغذ مورد اندازه چاپ تحویل سفارش چاپ عکس : ابتدا اسکن عکس قسمت زیراکس برای چاپ و فتوکپی در قسمت برش به وسیله دستگاه برش کاغذ به اندازه دلخواه و مورد نظر برش داده می شود .
در قسمت حروفچینی و صحافی حروف توسط صحاف در قالب چیده شده و پس فرم بندی گردیده و به قسمت چاپ فرستاده می شود .
در قسمت چاپ به وسیله دستگاههای چاپ طرح و سفارش مورد نظر را به چاپ می رساند و پس از چاپ یک برگ از کار کیفیت ان بررسی می شود .
در قسمت تحویل سفارش , سفارشات توسط مدیر به مشتری تحویل می گردد .
مراحل تولید چاپ سیکل اسکرین : طرح سفارش داده شده توسط طراح کارگاه با استفاده از کامپیوتر طراحی می شود و به آن کیفیت چاپ داده می شود که جهت فیلم گرفتن یا عکاسی دجار مشکل نشود .
بعد از اجرای کامپیوتری طرح و نوشته یک عدد پرینت سیاه و سفید جهت عکاسی و فیلم به کارگاه مواد اولیه برای چاپ سیکل اسکرین رنگ های P.
V.
C : مخصوص ظروف پلاستیک و نایلون و نایلکس رنگ های پیک منت : مخصوص چاپ بر روی لباس و پارچه رنگ های پفکی : برای چاپ بر روی لباس کودکان راکل : جهت کشیدن رنگ بر روی فیلم وسایل لازم امولسیون : حاوی پر کننده و مواد حساس به نور تورهای ابریشمی : در امر فیلم سازی (چاپ تصویر) استفاده می شود.<

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد چاپ سیکل اسکرین

ورزش والیبال

اختصاصی از رزفایل ورزش والیبال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 36

 

مقدمه :

محبوبیت بازی والیبال در بین مردم به علت سادگی این بازی است بااینحال مهارتهای این بازی باید فراگرفته شود و این کتاب به زبانی ساده تمام نکاتی که برای بهتر بازی کردن والیبال لازم است را به شما می آموزد و شما را قادر می سازد که هم خوب بازی کنید و هم از بازی لذت ببرید .

در سال 1995 بازی والیبال صدمین سال بوجود آمدنش را جشن گرفت . این بازی در سال 1895 در ایالات متحده آمریکا پدید آمد .

ریچارد کالیکات ،رئیس فدراسیون والیبال انگلستان

تاریخچه والیبال :

در سال 1895 ویلیام جی . مورگان پسر یکی از مهاجران ولزی در ایالات متحده آمریکا در سالن ورزشی هولیوک د رماساچوست ، یک بازی جدید به نام مینویت طراحی کرد که در این بازی دو تیم در دو طرف یک طناب می ایستادند و به یک توپ بسکتبال ضربه می زدند .

در این بازی هر کس حق داشت که فقط یک ضربه به توپ بزند و مجاز نبود که توپ را بگیرد یا نگه دارد . مورگان می خواست بازی طراحی کند که هر کسی و در هر جایی بتواند آنرا بازی کند مورگان متوجه شده بود که بازی بسکتبال را هر کسی نمی تواند بازی کند و به همین دلیل دنبال ابداع یک بازی ساده بود .

محبوبیت بازی والیبال در بین مردم به خاطر همین سادگی در مراحل اولیه پیدایش بازی مینونت در هر تیکم 9 نمفر در سه ردیف سه تایی بازی می کردند تمام بازیکنان باید به ترتیب جای خود را با نفر بعدی عوض می کردند تا همه در تمام موقعیتهای زمین قرار بگیرند . زمین بازی در ابتدا 50 فوت ( 15 متر و 24 سانتیمتر ) در 25 فوت ( 7 متر و 62 سانتیمتر ) بود که توسط یک تور ( که بجای طناب قرار گرفته بود ) به ارتفاع حدود دو متر به دو نیمه شده است .

در کنفرانسYMCA در سال 1896 نام این بازی جدید به نام والیبال تغییر پیدا کرد . بعدها تور والیبال را بالاتر برده و در ارتفاع دو متر و 28 سانتیمتر قرار دادند و تعداد بازیکنان نیز از 9 نفر به 6 نفر کاهش یافت . زمین بازی نیز کمی بزرگتر شد و توپ بازی که قبلا از توپ بسکتبال استفاده می شد ، سبکتر شد .

اندازه و وزن توپی که امروز استفاده می شود بسیار متفاوت بود . کم کم قوانین تکنیکهای بازی والیبال بوجود آمد و بازیهای قهرمانی اجرا شد .

در سال 1918 باز ی والیبال با ورود تیمهای آمریکایی به فرانسه به اروپای غربی هم معرفی شد و سپس در تمام جهان بازی والیبال شناخته شد . در ژاپن و روسیه بازی والیبال طرفداران بسیاری پیدا کرد وخیلی محبوب شد . از آن هنگام ، بازی والیبال از یک بازی تفریحی به عنوان یک بازی مسابقه ای قهرمانی در نظر گرفته شد .

اولین اقدام برای سازماندهی و استاندارد کردن بازی والیبال در المپیک برلین در سال 1936 اتفاق افتاد و نمایندگان 22 کشور جهان د راین مورد به بحث پرداختند . اولین مسابقه بین المللی والیبال در سال 1939 و در بازیهای دانشگاهی جهان برگزار شد . در سالهای جنگ جهانی دوم ، بازی والیبال پیشرفت کرد .

بسیاری از سربازان در پادگانها و بسیاری از اسیران جنگی در بازداشتگاهها والیبال بازی می کردند .

قبل از به پایان رسیدن جنگ جهانی دوم سه کشور فرانسه ،لهستان و چکسلواکی اقدام به ایجاد فدراسیون والیبال در کشورشان نمودند . در سال 1946 هنگامی که مسابقه والیبال بین دو تیم چکسلواکی و فرانسه در پاریس برگزار می شد ، رئیس فدراسیون والیبال لهستان نیز در آنجا حضور داشت . این حضور باعث شد که سه کشور فرانسه چکسلواکی و لهستان اقدام به تشکیل فدراسیون والیبال نمایند .


دانلود با لینک مستقیم


ورزش والیبال

تحقیق در مورد مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه ‏های ارتباطات

اختصاصی از رزفایل تحقیق در مورد مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه ‏های ارتباطات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه ‏های ارتباطات


تحقیق در مورد مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه ‏های ارتباطات

مقاله کامل بعد از پرداخت وجه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 40

 

فهرست مطالب

عنوان:

چکیده

مقدمه

فضای مجازی

فرهنگ مجازی

پدیده های جدید در فضای مجازی

ویژگیهای روانشناختی فضای مجازی

انعکاس تغییرات معاصر در نظریه پردازی در ارتباطات

کاربرد نظریه های موجود در حوزة ارتباطات مجازی

نتیجه گیری

منابع

 

چکیده
کارکردها و تفاوتهای فضای مجازی با سایر رسانه ها باعث شده که تصور شود عرصه علم ارتباطات در حال تجربه کردن یک تغییر بسیار اساسی است. در واقع گروهی از متفکران معتقدند این تغییرات به ظهور نظریه های جدیدی در حوزه علم ارتباطات منتهی خواهند شد. فضای مجازی هم مثل سایر رسانه ها با انسان سر و کار دارد و نتایج تحقیقات جدید نشان داده که اثراتی که به این رسانه نوظهور نسبت داده می شود مبالغه آمیز است. تحقیق در فضای مجازی با استفاده از نظریه های موجود نشان می دهد که این نظریه ها برای فضای مجازی هم تبیین های قابل قبولی ارائه می کنند و بنابراین برای تحقیقات بعدی کافی به نظر می رسند.در این مقاله خواهیم دید به دلیل کافی بودن نظریه های موجود ارتباطی برای تبیین فضای نوین رسانه ای ، فضای مجازی با و جود تفاوتهای ماهوی آن با سایر رسانه ها باعث نخواهد شد نظریه های عمده جدیدی در عرصه علم ارتباطات ظهور پیدا کنند.
واژگان کلیدی: فضای مجازی ، اینترنت ، نظریه های ارتباطات ، فرهنگ مجازی
مقدمه
در فوریه سال 2006 تعداد کاربران اینترنتی در جهان از مرز یک میلیارد نفر گذشت. در فاصله سالهای 2000 تا 2006 رشد تعداد کاربران اینترنتی در جهان بیش از200 درصدبوده است. آمار در مورد ایران کمی متفاوت است. بین سالهای 2000 تا 2006 تعداد کاربران اینترنتی در ایران بیش از 3100 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر به بیش از 5/11 میلیون نفر بالغ می شود .
با این توضیح مقدماتی باید گفت مسئله‏ای که در حال حاضر دانش ارتباطات با آن روبروست به نظریه ‏‏پردازی در این حوزه یعنی ارتباطات مربوط می‏شود.کارکردهای نظریه برای علم، متخصصان رشته ارتباطات را بر آن داشته تا با توجه به کمبودهای نظری موجود و تامین نظامهای مفهومی قابل انطباق با این تحولات، به نظریه سازیهای جدید در این حوزه بپردازند. در واقع در سنت دانش ارتباطات توسعه فناوری های ارتباطی همیشه با ایجاد نظریه های جدید ارتباطی همراه بوده است. این مسئله فعالان عرصه دانش ارتباطات را وادار می کند که بیاندیشند که آیا با پیدایش فضای مجازی ‏‏، نوع  جدیدی از نظریة های ارتباطی مورد نیاز است؟ 
در این مقاله ابتدا تاریخچه ای از پیدایش و همچنین گسترش فضای مجازی ارائه خواهم داد و در ادامه فرهنگ مجازی را توضیح خواهم داد. پس از آن پدیده های نوظهور در فضای مجازی را بر خواهم شمرد. تفاوتهای روانشناختی موجود میان فضای مجازی و رسانه های پیش از آن هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مرحله بعد با مروری بر روی ایده ها و نظریات مختلف و گاه متضاد نشان خواهم داد که حوزه ارتباطات با ظهور و گسترش فضای مجازی چقدر در حوزة ‏نظریه‏پردازی دستخوش تغییر و تحول شده و یا خواهد شد؟ سپس، به قابلیت نظریه‏‏های موجود ارتباطی برای اکتشاف، توصیف و تبیین در حوزه فضای مجازی خواهم پرداخت و در پایان به سوال مطرح شده در عنوان مقاله پاسخ خواهم داد.
فضای مجازی
وقتی صحبت از فضای مجازی به میان می آید مردم اغلب به کامپیوتری فکر می‏کنند که به اینترنت متصل است در حالیکه این فقط بخش بسیار کوچکی از فضای مجازی راتشکیل میدهد. از نگاه دیوید بل (2001) فضای مجازی فقط مجموعه‏‏ای از سخت افزار نیست بلکه مجموعه‏ای از تعاریف نمادین است که شبکه‏‏ای از عقاید و باورها را در قالب داد و ستد بیت رد و بدل می‏کنند.
فضای مجازی درواقع نامی است که تعداد زیادی از کاربردهای امروز فناوری های جدید ارتباطی را دربر می‏گیرد. این نام نخستین بار بوسیله ویلیام گیبسون در رمان نورومانسر (1984) ابداع شد (هولمز، 2005). همانطورکه کاترین هایلس (1996) نشان می‏‏دهد دیدگاه گیبسون خودبخود به وجود نیامده بود و دگرگونی های مبتنی بر فناوری انجام شده در دهه های 1980 و1990 نقش زیادی در ظهور این اصطلاح داشت (به نقل از ویتاکر، 2004). فلیشی (2002) نشان می دهد که ظهور فضای مجازی در واقع درست بعد از پایان جنگ جهانی دوم و با راه افتادن موج فناوریهای جدید کامپیوتری در فرم اولیه آن اتفاق افتاد (به نقل از ویتاکر، 2004).
علیرضا دهقان (1384) معتقد است فضای مجازی یک شبکه گسترده جهانی است که شبکه های مختلف رایانه ای در اندازه های متعدد و حتی رایانه های شخصی را با استفاده از سخت افزار ها و نرم افزار های گوناگون و با قرارداد های ارتباطی به یکدیگر وصل می کند. فناوری های ارتباط راه دور اساس فضای مجازی را تشکیل می دهند (ویتاکر,2004). هر چند برخی از این فناوری ها مانند تلگراف و تلفن در اوایل قرن نوزدهم اختراع شده بودند اما همه گیر و ارزان شدن این فناوری ها و بالارفتن توان فنی آنها که شرط اصلی ظهور فضای مجازی است در چند سال اخیر اتفاق افتاده است. ویتاکر در توضیح این مسئله به رویداد تاجگذاری ملکه انگلستان اشاره می کند که حدود بیست میلیون نفر آن را از تلوییون تماشا کردند. در حالیکه تعداد تلویزیونها در انگلستان تا قبل از چند ماه مانده به مراسم 600000 دستگاه برآورد میشد, دراین چند ماه تقریباَ همین تعداد تلویزیون درانگلستان خریداری شد. شیوع فناوری های ارتباطی درسالهای بعد رفته رفته به شکل گیری وظهورفضای مجازی منجر شد
.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه ‏های ارتباطات