رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون

اختصاصی از رزفایل پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون


پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون

دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 45

 

 

 

 

 

بخشی از متن:

4 ـ الف ورق آلومینیم :

بعنوان  ماده اصلی  محصول تولیدی   کاربرد دارد . در حقیقت ظروف تفلون های ظروف منتهی با پوشش تفلون می باشد . مقدار مورد نیاز طرح با توجه به ضایعات و پرت آن بمیزان 20% ،تن در سال بر آورد میگردد . منبع  تأمین آن داخلی و کارخانه تولید پروفیل و ورق آلومینیم اراک  می باشد .

4 ـ ب ـ رنگ کوره ای :

جهت رنگ کردن قسمت بیرونی ظرف مورد استفاده قرار میگیرد مقدار مورد نیاز  طرح با توجه به ضایعات  و ریخت و پاش آن در کوره و آبشار  رنگ 2300 کیلوگرم در سال برآورد و هزینه میشود . منبع تأمین آن داخلی و کارخانجات رنگسازی سراسر کشور می باشد .

4 ـ ج ـ پیچ و پرچ

برای اتصال دسته به بدنه ظرف  از انواع  پرچ استفاده می کنند و همچنین برای اتصال دسته باکالیتی بدسته  فلزی  انواع پیچ را مورد استفاده قرارمیدهند (پیچ تلگرافی) منبع تأمین آن داخلی و کارخانجات نور  و پیچ در سراسر  کشور می باشد .

مقدار مورد نیاز 1620000 عدد در سال است .

4 ـ دـ کارتن و بروشور 

جهت بسته بندی انواع  ظروف تفلون مورد استفاده قرار میگیرد  منبع تأمین آن داخلی و از کارخانجات تولیدی کارتن از مقوای آماده خریداری میشود .

 

 

مواد اولیه خارجی

4 ـ الف : تفلون

جهت پوشش داخلی ظرف کاربرد دارد  و این پوشش تفلونی باعث میشود که حرارت  مستقیماً به غذا نرسد و باعث سوختن  و چسبیدن غذا به  ته ظرف نشود . منبع تأمین آن کشورهای اروپائی از جمله آلمان و سوئیس می باشد و جزء کالاهای  وارداتی بوده و همه سال مقداری ارز مملکت صرف  واردات  آن  میشود .   واردات آن موکول به موافقت وزارت بازرگانی  و صنایع می باشد .

4 ـ ب: باکالیت

برای ساختن دسته باکالیتی ، پودر باکالیت را مورد استفاده قرار میدهند منبع تأمین آن کشورهای اروپائی و ژاپن بوده و جزء کالای وارداتی و یا مواد اولیه وارداتی می باشد .


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ظروف تفلون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد