رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

قارچ کارآفرینی

اختصاصی از رزفایل قارچ کارآفرینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 39

 

فصل اول

طرح تحقیق

مقدمه

قارچ گیاهی است بدون سبزینه و قادر است با شرایط گوناگون تطبیق یابد و می تواند گندروی یا (Saprophyte) یا انگل (parasite) یا همزی (symbiotes) باشد، یعنی با گیاهان سبزینه دار مشترکاً زندگی کند.قارچ ها مجموعه بسیار وسیعی را تشکیل می دهند و حدود 100000 گونه می باشند. بسیاری از قارچ های سمی و خوراکی از گروه superieurs champignon یا قارچ های عالی هستند. قارچ های خوراکی سفید اکثراً از Agaricus compestries هستند که مزه مطبوع دارند. قارچ های خوراکی رنگ های مختلفی دارند که رنگ سفید مطلوبیت بیشتری دارد. بعضی از قارچ ها خوراکی و یا سمی و دارویی و یا مخدر هستند که مواد مخدر LSD را از یک نوع قارچ تهیه می کنند.

بیان مساله

واژه «کارآفرین» (entrepreneur) دربردارنده معناى موفقیت است. این واژه به معناى محصولات، ابداعات، کیفیت و خدمات نوین است. در درون یک شرکت، این واژه به معناى نوع خاصى از روحیه، سرزندگى و فضیلت است.

کارآفرینى مزایاى خاص خود را دارد‎؛ از جمله دستمزد بالا ، امنیت، ایجاد دارایی، استقلال کارى و رضایتمندى. با وجود مزایاى فراوان کارآفرینى عده کمى از افراد جامعه به فکر راه انداختن کسب و کارى براى خود هستند. شاید مهمترین دلیل این امر، ترس باشد چرا که بیشتر افراد جامعه مى ترسند با پرداختن به کارآفرینى حقوق ماهیانه خود را از دست بدهند. همچنین آنها نمى توانند ریسک، عدم اطمینان و فکر بى پولى را تحمل کنند و فکر صورت حساب هاى پرداخت نشده و بى پولی، آنها را به وحشت مى اندازد. در این نوشتار سعى داریم با برشمردن هفت گام اساسی، دریچه اى نو بر روى کارآفرینان و دیگر افراد جامعه براى راه اندازى و مدیریت کسب کارى جدید براى خود و دیگر افراد جامعه بگشاییم و با پرداختن به نکات اساسى و سخنان کارآفرینان بزرگ دنیا، به باورهاى جدیدى در عرصه کارآفرینى برسیم.

گام اول: آغاز کار یک مبارزه است آغاز یک کسب و کار جدید چالشى سخت، نومیدکننده و سرشار از نگرانى است. این کار به شجاعت و پایدارى لجوجانه نیاز دارد. کارآفرینان باید براى برخورد با مشکلات عذاب آورى آماده باشند که تنها با استقامت و پافشارى سخت و مداوم برطرف مى شوند. هر کسب و کار تازه اى را که شروع مى کنید علاوه بر مشکلات معمول‏، مشکلات خاص خود را دارد. هر کارآفرین در شروع کار مجبور است راه خود را از میان طیف بى پایان مشکلات باز کند. تمام این مسایل و مشکلات قابل حل اند. کسانى که مقاومت مى کنند و از مشکلات نمى هراسند از سیاهى بیرون مى آیند. نکته مهمى که یک کارآفرین در آغاز کار باید آن را در نظر داشته باشد این است که گاه، پول پاداشى نیست که فوراَ بدست آید. اما تجربه مى تواند از مثقال ها طلا ارزشمندتر باشد. چرا که نرخ بهره بسیار بالایى دارد که قطعاَ جایى به کار شما خواهد آمد. هر چه ثروت خود را دیرتر به دست آورید، آن ثروت بیشتر خواهد بود. گام دوم: چگونه یک زمینه کارى مناسب بیابیدکسب و کارى که شروع مى کنید حتى االامکان باید مبتنى بر یک فکر تازه باشد. راه رسیدن به چنین ایده یا مفهومی، تمرکز بر حل یک مشکل یا برآورده ساختن نیازى در جامعه است که اخیراَ به آن توجه نشده است.

نیاز سنجی

هدف کلی این تحقیق ایجاد شرکت تولید قارچ ، مهارتهای اجتماعی ، اقتصادی کارآفرینانه برتمایلات هنرجویان شهر مرودشت می باشد.

اهداف

افزایش رقابت پذیری از طریق ارتقای کیفیت و کاهش هزینه

اندازه گیری و اعلام شاخص های بهره وری در سطوح مختلف بخش تولید قارچ

نوسازی تدریجی صنایع فرسوده به منظور بهبود بخش شاخص بهره وری کل عوامل تولید

راه اندازی شرکت تولید قارچ موثر یا غیر موثر بودن مهارتهای اجتماعی – اقتصادی


دانلود با لینک مستقیم


قارچ کارآفرینی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد