رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره پرورش زیتون

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله کامل درباره پرورش زیتون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره پرورش زیتون


دانلود مقاله کامل درباره پرورش زیتون

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :9

 

بخشی از متن مقاله

تاریخچه زیتون

زیتون گیاه بومی آسیا نر بوده است و بعدها به ایران و سوریه و فلسطین و سپس به کشورهای مدیترانه ای در پنج هزار سال پیش آورد شده . زیتون از قدیمی ترین گیاهانی است که در طول تاریخ کشف شده است . باوجود اینکه تمام روغن ها دارای کالری می باشند و بعضی از آنها دارای منافع بیشتری از بقیه هستند زیتون از روغن های مفیدی می باشد که انسان را در مقابل بیماری های قلبی محافظت میکند . البته در اثر مصرف زیاد روغن زیتون وزن افراد اضافه میگردد. این روغن را در حد اعتدال باید مصرف کرد تا احساس سلامتی و شادابی نمائید . باید دانست در هر گرم چربی دارای 9 کالری می باشد و هر قاشق مرباخوری هر 12 کالری دارد . در کشورهای مدیترانه ای ویونان و ایتالیا 40% روغن مصرفی مردم روغن زیتون است .اگر به 50 سال قبل از میلاد مسیح برگردیم می بینیم که روغن زیتون مصارف پزشکی کاربرد داشته در بهبود آرتروز و فراموشی نیز مؤثر بوده در قرآن کریم نیز بارها از این میوه نام برده شده است .

آیا تفاوتی در روغن های زیتون وجود دارد ؟

روغن های زیتون مختلفی وجود دارد . بی بو ، دارای بو، تصفیه شده و خالص – روغن هائی که دود زیادی تولید نمی کند برای پخت و پز مناسب نزند . روغن های زیتون بی بو برای کسانیکه تازه خوردن روغن زیتون را شروع کرده اند بهتر است ، روغن زیتون در درجه 46 دورد می کند بهتر است برای استفاده از روغن زیتون آنرا خالص استفاده نمائیم و از بکار بردن جعفری و سیر برای مزه دار کردن آن استفاده نکنند زیرا این کار باعث ایجادسم boTulism (بوتولیسم ) میشود .

روغن زیتون بکر (طبیعی ) یا ExtRA-VIRGIN-OliVE-Oil

این روغن زیتون سالم و تازه بدست می آید و کیفیت آن بسیار مطلوب وبهاء آن خیلی گرانتر از روغنهای زیتون با تصفیه شیمیائی است و مردم ژاپن و امریکا و کانادا و اروپا توجه خاصی به مصرف این نوع روغن دارند و بهاء آن کیلوئی 15 دلار درخارج بفروش میرسد . روغن زیتون از چربیهای اشباع نشده تشکیل شده و مصرف آن باعث کم شدن کلسترول به (L.D.L ) و افزایش کلسترول خوب (H.D.L ) می شود . و همچنین مصرف روغن زیتون بکر فشار خون را پائین آورده و ناراحتی های قلبی را کاهش می دهد مخصوصا به جلوگیری از تنگی عروق کمک می کند و نیز جلوگیری از توسعه سرطان سینه در خانمها در روغن زیتون بکر ماده ای بنام Poly PHENoLs وجود  دارد که استفاده از آن باعث رفع ناراحتی های پوستی و آفتابزدگی بدن میشود ماده ای بنام AmtioxiDANT-FoLPHENOLS درروغن زیتون بکر (طبیعی ) موجود است و در سایر دانه های روغنی کمتر دیده میشود و باعث پائین آمدن فشار خون و جلوگیری از خطرات و ناراحتی های قلبی می گردد.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره پرورش زیتون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد